Comp Specs What You Think?

By XtR-X
Jun 22, 2003
Topic Status:
Not open for further replies.
  1. acidosmosis

    acidosmosis TechSpot Chancellor Posts: 1,574

    In my opinion I wouldnt buy a Lite-On case. They make excellent CDR drives though.
  2. Nic

    Nic TechSpot Paladin Posts: 1,928

    A micro-ATX case will only fit micro-ATX mobos. It won't fit the Asus A7N8X or other full size ATX mobos.
  3. ---agissi---

    ---agissi--- TechSpot Paladin Posts: 2,382   +15

    Yup...that case will not work because its too small for your mobo. Plus that crappy 200W PSU will not power your Readon 9700!
  4. acidosmosis

    acidosmosis TechSpot Chancellor Posts: 1,574

    Readon 9700? Don't tell me ATI is changing their marketing strategy again?
  5. XtR-X

    XtR-X Newcomer, in training Topic Starter Posts: 1,040

    Thats right, micro atx.

    I was talking about my server.
  6. ---agissi---

    ---agissi--- TechSpot Paladin Posts: 2,382   +15

    Huh?

    I just know that 200w PSU isnt gonna power the entire PC, then be able to feed that power hungy 9700 :rolleyes:
  7. JSR

    JSR Banned Posts: 730

    i hungy too

    what's cookin'?........:chef:
  8. XtR-X

    XtR-X Newcomer, in training Topic Starter Posts: 1,040

    Gah! I was talking about that particular case for my server!

    Lol, cool smiley.
  9. acidosmosis

    acidosmosis TechSpot Chancellor Posts: 1,574

    You spelled Radeon as "Readon" in one of your posts.
  10. JSR

    JSR Banned Posts: 730

    and you spelled imbecile

    embacil..............when you were bagging on me..........the moderator deleted my replies...................probably just as well
  11. young&wild

    young&wild TechSpot Chancellor Posts: 1,268

    A little bit of common sense helps, acid. You don't have to make our little buddy here to feel a bit guilty.;)
     
  12. acidosmosis

    acidosmosis TechSpot Chancellor Posts: 1,574

    Who's trying to make someone feel guilty? Lighten up.. jesus.. it was a joke.

    You need a sense of humor to survive in this world. I suggest you guys find one :-D
  13. ---agissi---

    ---agissi--- TechSpot Paladin Posts: 2,382   +15

    Re: i hungy too

    haha, lol

    I understood your joke acid, lol....though I do see where y&w is comming from, thanks bro :)

    also, JSR, when were we bagging on you???
  14. JSR

    JSR Banned Posts: 730

    it's ok dude

    we all have our moments.........i broke out w/LMAO in one of the posts and was told it was inappropriate...........so, it's a fine line................of having a little fun..........but sticking to the business at hand:chef: ...........hehe
  15. JSR

    JSR Banned Posts: 730

    you had to be there

    agissi..........you just didn't get to participate.........hehe...........it's in the introduce yourself/me nOOb here......without any visual response from me........as they were deleted...........and, i'm kinda glad they did;)
  16. young&wild

    young&wild TechSpot Chancellor Posts: 1,268

    Calm down matey. Hehe...did i sound too serious? I know its a joke...didn't you see a wink in my post.
  17. XtR-X

    XtR-X Newcomer, in training Topic Starter Posts: 1,040

    Was it I who didn't correctly spell Radeon? I type fast and one finger hits the key faster than the first one.
  18. XtR-X

    XtR-X Newcomer, in training Topic Starter Posts: 1,040

     
  19. acidosmosis

    acidosmosis TechSpot Chancellor Posts: 1,574

    That is also the case I had planned to buy a while back. Just not that color. (From that exact same site too). Glad you like FrozenCPU. Tell them "acidosmosis" sent you :).
  20. XtR-X

    XtR-X Newcomer, in training Topic Starter Posts: 1,040

    Lol, ok. I think they're just a bit too pricey, but, on the other hand, that's an awesome customized case.
  21. acidosmosis

    acidosmosis TechSpot Chancellor Posts: 1,574

    Yes, they cost way too much because they've been customized. I don't like cases with a fan mount on the window at all anymore. It is just an eyesore because I never use them. Who wants to open a case panel and worry about fan wires? The next case I get will be almost exactly like the Antec Plusview 1000AMG that I have now, just without the fan mount.

    For some reason Antec Plusview 1000AMG's went up to about $90 from $75. Not sure why.
  22. XtR-X

    XtR-X Newcomer, in training Topic Starter Posts: 1,040

    Strange. Maybe it's because the one u want comes with PSU? Making it a 1080?
  23. Tarkus

    Tarkus TechSpot Ambassador Posts: 837

    I agree. I ripped the wires out of my molex several times on the door fan. You'd think I'd remember it's there by now...but NO!
  24. XtR-X

    XtR-X Newcomer, in training Topic Starter Posts: 1,040

    Hey guys, you know how you said it's stupid to get a Pentium 4 because the RAM doesn't match up? Well, what about RDRAM, at 800MHz, that'd work well right? Or am I just better off goin for the AMD still?

    BTW, haven't bought comp yet, I figured out I was a month ahead on all my dates.
  25. acidosmosis

    acidosmosis TechSpot Chancellor Posts: 1,574

    I dont feel that RDRAM is practical right now. It is better to stick with DDR RAM especially for the kind of applications that you will be running.
Topic Status:
Not open for further replies.


Add New Comment

TechSpot Members
Login or sign up for free,
it takes about 30 seconds.
You may also...


Get complete access to the TechSpot community. Join thousands of technology enthusiasts that contribute and share knowledge in our forum. Get a private inbox, upload your own photo gallery and more.